Page 10 - brosura_SOK_2017_final_press
P. 10

1.3. UČENJE, POUČAVANJE I VREDNO-     te koji će se kriteriji primjenjivati
          VANJE USMJERENI NA STUDENTE           u vrednovanju njihovog rada,
          U središtu nastavnog procesa nalazi se   •  mogućnostima žalbe na ocjenu,
          student. Stoga, nastavnici Veleučilišta   •  primjeni različitih nastavnik metoda,
          nastoje  primijeniti  različite  metode
          poučavanja usmjerene na njihove potrebe   •  vrednovanju od strane više ispitivača.
          i  raznolikost  studentske  populacije,
          a  sukladno  predviđenom  studijskom  U narednom razdoblju planira se pratiti
          programu. Vrednovanje studentskog rada   primjena  postojećih  metoda  učenja,
          i ocjenjivanje studenata također  je jedan   poučavanja i vrednovanja te kontinuirano
          od  važnijih  elemenata  visokoškolskog  raditi na njihovom unapređivanju.
          obrazovanja budući da predstavlja poveznicu
          između stručnog obrazovanja i dodijeljenog   1.4. UPISI I NAPREDOVANJE
          stupnja stručne kvalifikacije na Veleučilištu.   STUDENATA, PRIZNAVANJE I
          U ovom području posebna pažnja se pridaje   CERTIFICIRANJE
          sljedećim aktivnostima / dokumentima:  Veleučilište vodi brigu o dosljednoj i
                                              transparentnoj  primjeni  propisa  koji
          •  Pravilniku o pravilima studiranja,
                                              pokrivaju sve faze studiranja, od upisa
          •  Pravilniku o ocjenjivanju - trebaju   do diplomiranja. Važne aktivnosti ovog
            primjenjivati svi nastavnici      područja stoga su:
            Veleučilišta prilikom vrednovanja
            uspješnosti studenata,            •  dosljedno proveden postupak upisa
                                                sukladno natječajnoj dokumentaciji,
          •  detaljnim izvedbenim planovima
            kolegija - izrađen tako da studenti   •  analiza izvještaja o napredovanju
            kroz njega dobiju informacije o     i uspješnosti studiranja,
            radnom opterećenju koje ih očekuje   razlozima ispita, zapošljivosti
            kako bi savladali ishode učenja,    završenih studenata, stečenim
            načinu ocjenjivanja, kakvim ispitima   znanjima i vještinama,
            i drugim metodama ocjenjivanja    •  priznavanje ispita položenih na
            podliježu, što se od njih očekuje   drugim visokim učilištima,
            i u kojem vremenskom periodu,

                                          10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15