Page 10 - brosura_SOK_2017_final_press
P. 10
1.3. UČENJE, POUČAVANJE I VREDNO- te koji će se kriteriji primjenjivati
VANJE USMJERENI NA STUDENTE u vrednovanju njihovog rada,
U središtu nastavnog procesa nalazi se • mogućnostima žalbe na ocjenu,
student. Stoga, nastavnici Veleučilišta • primjeni različitih nastavnik metoda,
nastoje primijeniti različite metode
poučavanja usmjerene na njihove potrebe • vrednovanju od strane više ispitivača.
i raznolikost studentske populacije,
a sukladno predviđenom studijskom U narednom razdoblju planira se pratiti
programu. Vrednovanje studentskog rada primjena postojećih metoda učenja,
i ocjenjivanje studenata također je jedan poučavanja i vrednovanja te kontinuirano
od važnijih elemenata visokoškolskog raditi na njihovom unapređivanju.
obrazovanja budući da predstavlja poveznicu
između stručnog obrazovanja i dodijeljenog 1.4. UPISI I NAPREDOVANJE
stupnja stručne kvalifikacije na Veleučilištu. STUDENATA, PRIZNAVANJE I
U ovom području posebna pažnja se pridaje CERTIFICIRANJE
sljedećim aktivnostima / dokumentima: Veleučilište vodi brigu o dosljednoj i
transparentnoj primjeni propisa koji
• Pravilniku o pravilima studiranja,
pokrivaju sve faze studiranja, od upisa
• Pravilniku o ocjenjivanju - trebaju do diplomiranja. Važne aktivnosti ovog
primjenjivati svi nastavnici područja stoga su:
Veleučilišta prilikom vrednovanja
uspješnosti studenata, • dosljedno proveden postupak upisa
sukladno natječajnoj dokumentaciji,
• detaljnim izvedbenim planovima
kolegija - izrađen tako da studenti • analiza izvještaja o napredovanju
kroz njega dobiju informacije o i uspješnosti studiranja,
radnom opterećenju koje ih očekuje razlozima ispita, zapošljivosti
kako bi savladali ishode učenja, završenih studenata, stečenim
načinu ocjenjivanja, kakvim ispitima znanjima i vještinama,
i drugim metodama ocjenjivanja • priznavanje ispita položenih na
podliježu, što se od njih očekuje drugim visokim učilištima,
i u kojem vremenskom periodu,
10